fredag 11 november 2011

11-11-11

11.11
Vad gör ni idag, den 11-11-2011, klockan 11.11? Hoppas det är något speciellt. Det ska i alla fall jag göra, för detta handlar liksom om once in a lifetime ;)

Denna morgon ligger hela vår lilla familj här, och trängs i vår lilla säng. Har en gullig liten katt i famnen, som hjälper mig att blogga, och en snygg karl som snarkar gott, någonstans där under alla täcken och filtar. Mina älsklingar, vad skulle jag ta mig till utan er?

Planerna för dagen ser ut som så att, först och främst, måste vi försöka städa upp här hemma. Sedan blir det till att hoppa i duschen, så man inte är någon stinkie på morbrors fest ikväll! Får se vad som händer efter det, men helst får det inte hända något alls faktiskt. Så att vi orkar upp imorgon för en heldag som shopping assistent åt pappsen!

Tyvärr så får ni inga bilder på några dagar, då min kamera är på semester i Stockholm. Hoppas du har det bra där, min rosa lilla snuttplutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar