lördag 19 november 2011

Busy girl

Hade inte tid med varken bloggen eller datorn igår. Så här är en liten resumé:
  • Hjälpte mamma att fixa tågbiljetter till min styvfar (han åker till Polen och jobbar idag, snitsigt värre, va?)
  • Lunchade med mamma och Leif
  • Handlade lite inför helgen
  • Ringde rundor
  • Försökte vara lite innovativ med mitt tråkiga hår, och hitta på lite olika looks (gick faktiskt ganska bra, har dessvärre inte hämtat tillbaka min kamera än, so no pics for you!)
Senare på kvällskvisten kom min allra bästa Frida hit, för en massa skitsnack över några glas vin. 
En liten reminder: Frida spelar ikväll på Pipeline, klockan 20.30. Var där, eller var dum. Och för er som missat det, så var hon med i fredagens ST, artikeln hittar ni HÄR. Detta är hennes tredje appearance i Sundsvalls Tidning, på mindre än ett halvår! Kom igen katten, det svänger ju! 

Och med dom orden, så vet ni nog vart jag kommer att befinna mig ikväll. Fram tills dess så ska jag packa, och plocka. Ska snart iväg och hälsa på min alldeles egna gullegris till brorson, och passa på att gratta hans mamma Annelie på födelsedagen! Rätt så imponerande att få en son i förskotts present?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar