tisdag 13 december 2011

I regn och rusk

God kväll från stora staden! Ute viner vinden omkring och piskar regn i ansiktet på alla stackars människor, inne sitter vi med kuddar under sängloftet och mumsar choklad, och spelar tv-spel! Nom nom!

Jag kan redan nu avslöja att: jag kunde inte hålla mig. Hålla mig borta från ett långt, vackert hår. Så nu sitter förlängningarna på plats, och jag känner mig som mig själv igen. Trivs så himla bra i långt hår, och jag ser inte lika barnslig ut heller. Så, här sitter en fräsch, mogen kvinna med vuxen look och skriver helt ointressanta inlägg i sin så kallade blogg. Stort grattis till mig! 

Idag har vi rusat fram och tillbaka längs drottninggatan och gallerian, känns som att några kilon försvinner med en klackspark när man är ute och går på stan flera timmar om dagen nu! Vi köpte lite kläder till Leif (vilket var välbehövt, med stort utropstecken ! ) och en kavaj/kappa till mig (inte lika välbehövt, men full nödvändigt ändå, såklart!) Utöver det så blev det tv-spel, Dead Island. Också mitt fina, vackra hår!

För övrigt så längtar jag ihjäl mig efter nyår! Då blir det party deluxe med mina allra bästa, som anländer några dagar innan det smäller. 14 dagar and counting! Skynda er hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar