lördag 14 januari 2012

bwaah..

Mätt. Så fruktansvärt mätt.

Mammi och styvfar bjöd på kinesisk buffé, med friterad banan och glass till efterrätt. Otroligt gott var det! Ett stort tack till er, som åkte ända från Sundsvall för att fira mig! Älskade familj <3

Nu är ni förstås nyfikna på vad jag fått i present? Så jag tar väl och raddar upp. Listan är inte särskilt lång, men det gör absolut ingenting!

  • Pengar
  • Resväska (för kommande Wien resa!)
  • Ny plattång från G.A.M.A
  • Tre små gulliga prydnads hjärtan
  • Necessär
  • En väska
  • Termometer
  • Godis
  • Två böcker
  • Lakan

Fick även tillbaka min telefon, som varit på lagning, vilket känns så sjukt bra. Älskar verkligen den telefonen, den är helt perfekt. Nu är jag rastlös som en sill i en dilldipp, och ska väl försöka fånga det lilla av dagen som är kvar! In i dimman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar