tisdag 29 november 2011

Ashes to ashes

God förmiddag alla glada! 4 koppar kaffe och en ego boost. Om någon timme ska jag iväg och hälsa på lilla söta mamma på sjukhuset, efter det blir det Birren Firren med min allra bästa, för att införskaffa inpackning. Tänker köra på säkra kort och slå till på en Nutri Color Creme från Revlon. Älskar den inpackningen då den är fullproppad med färgpigment, som hjälper till att hålla hårfärgen top notch, och samtidigt är skitbra som hårvård! Alla ni som älskar att färga håret borde införskaffa denna. Finns i flera olika nyanser och kostar ca 169:- hos frisörer.

Eftersom att jag nyss blivit blond, och vill hålla min färg rätt så askig, så tänker jag köpa nyansen 1002 White Platinum, som hjälper till att slå ut alla gula pigment som man gärna vill slippa när man är blond. Kom ihåg att gult hår är oförlåtligt, och alltså inte okej!



Med dessa visdomsord önskar jag er en fortsatt trevlig dag, och bjuder på en bild på min nya färg! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar