onsdag 2 november 2011

Den andra november

Well hello there!

Jag måste erkänna att jag egentligen är något så fruktansvärt dålig på att blogga. För tillfället har jag inte särskilt mycket att skriva om, eftersom min vardag inte är vad man kan kalla händelserik.. Tur att det inte är särskilt många som hittat hit, och att jag har högst 3 läsare per dag.. Frida? ;)

Sedan förgående uppdatering har jag dödat tiden med promenader, lunchat, hängt på Waynes och bara snackat en himla massa strunt. Sådana alldagliga, men väldigt trevliga och avkopplande göromål.

Idag ska jag hinna med att städa, gå på möte, träffa min kära mor + gubbe, och ringa på några rum/lägenheter. Inte särskilt mycket alls, med andra ord.

Vi kör en kopp kaffe på det, hm?
Här har ni dagens:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar