måndag 7 november 2011

Let's end it here

  • Jobb
  • Lägenhet
  • Finansiering
  • Planering
 Mitt liv har verkligen tagit en helvändning på en kort, kort stund. Helt plötsligt är vi mitt i det som kändes så långt, långt borta. 

Fredagen gick åt till lägenhetsvisning och arbetsintervju. Båda två gick oerhört bra. Nu blir det en liten isoleringsmontör, och en liten make up artist. Boendes tätt, tätt intill Östermalmstorg, Stockholm. I världens kanske mysigaste, finaste lilla lägenhet. 

Lördagen var vin, skratt, skräck. Filtar, tända ljus och såklart pizza. Utanför låg höstmörkret på lur, inne i soffan satt fyra vänner och hade det helt otroligt bra.

Jag är bland molnen, och inget kan dra ner mig denna gång.

2 kommentarer:

  1. ååh ni kommer få det så bra, också kommer jag och pöjken ner till nyår och firar det med skratt och skumpa! /duvetvem

    SvaraRadera
  2. Det bara måste ni göra! Vi ser fram emot det så sjukt mycket! <3

    SvaraRadera