söndag 13 november 2011

Fars dag

God morgon!

Här sitter en nyvaken tjej med trassligt hår och kläderna på sniskan. Jag väntar på att Leif ska vakna, så att vi kan äta frukost. Korv mackor och kaffe är vad huset kan erbjuda för tillfället, så vi kör väl på det!

Denna dag tillägnas alla pappor där ute, ett stort grattis till er!
Senare i  eftermiddag tänkte jag och pappa åka och hälsa på farfar, med tårta och fika. Det blir nog mysigt, och gott också.

Om jag fick önska mig något för dagen, så skulle det vara att min blivande brorson/brorsdotter äntligen bestämmer sig för att komma ut! Hon, eller han, har legat i magen en vecka och två dagar för länge nu, och allihopa börjar bli otåliga! Vilken höjdare att bli far på fars dag!
Eftersom att vi inte fick en 11-11-11-unge, så tycker jag att vi borde få ett farsdagsbarn. Kan man få lägga in en beställning på en unge, tack?

Nu är det dags att dra igång pusskalas, så Leffe vaknar, är så tråkigt att vara vaken ensam. Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar