tisdag 8 november 2011

Ljus? Mörk? Rött?

Varför kan jag bara inte vara nöjd med mitt hår, för en enda gångs skull? Alltid ska det ändras på något. Färg, längd, sidecut, eller inte? Stackars, stackars hår..

Är i nuläget mörkhårig. En fin, mutstig, djup brun nyans. Men det duger ju (så klart) inte i längre än ett par två månader.. Nu funderar jag starkt på att haka på hela "OMBRE" trenden, med mörkare botten, och ljusare längder.. Har dock inte varit ljus sedan mitt kritvita svall á la fjortis, första året på Frisörlinjen i gymnasiet (japp, en rejäl tabbe!) Dock så är det absolut inte det jag är ute efter nu, utan en snygg, varm, ljus nyans, nästan mer åt honungs hållet. Skulle också vara så fruktansvärt skönt att ta semester från min äckliga utväxt, som hela tiden kikar fram..

Hiss eller diss, det är frågan..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar