torsdag 10 november 2011

Vaarföör?

God morgon på er!

Här sitter jag, som vanligt uppe med tuppen. Och kan ni gissa vad jag gör uppe nu? Tvättar, så klart. Knäppt att dom absolut enda tvätt tiderna som finns är från 06.00-10.00 på morgonen. Men eftersom jag ändå inte har något att syssla med om dagarna, så gör det ju egentligen inte så mycket.

Ligger här under täcket och dreglar över en jacka..
Tur för mig att det bara fanns ett endaste exemplar av dig, och att det exemplaret redan är sålt till någon.. Känns hyffsat hopplöst tycker jag!


Varför är du så totalt jävla dö-snygg? Tänk er den, fast inte på någon tantig skyltdocka, utan på MIG. Ja, tack!

I skrivande stund ligger min äldsta och käraste vän Frida och snarkar någonstans i huvudstaden. Avundsjuk? Jaa, så klaart.. Jag vill ner dit, insupa varje sekund av den vackra staden. Gamla stans trånga smågator, Östermalms pampiga människor. Den tionde december bär det iväg för oss. Då flyttar vi och bosätter oss ungefär si sådär en 20 meter ifrån Östermalmstorg! Det kommer att bli liksom helt otroligt sjukt bara! Men ändå så kan jag inte hålla mig ifrån den lilla tanken som skriker "jag vill också!" när någon pratar om att besöka den underbara, fantastiska huvudstaden. Men, men. Det är bara att hålla ut, och låta dagarna rulla förbi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar