onsdag 28 december 2011

Hej och hå!

Har myst ner mig här i soffan bredvid min finaste. Inväntar vårt nyårsbesök som anländer ca 22.50, så om ett par timmar är det dags att ge sig iväg för att möta upp dom på  cityterminalen! Det är nämligen Frida och hennes karl som kommer hit, och stannar ett par dagar! Ska bli så sjukt roligt att få träffa dom igen, även fast det bara var någon vecka sen senast. Vi har fixat, städat, och förberett hela dagen. Så kvällen bjuder på god mat och vin! 

Till er stora glädje så kan jag berätta att jag tagit mig i kragen och fotat lägenheten. Dags att stilla lite nyfikenhet, som jag så länge låtit er lida med! Varsågoda och njut:






Ungefär så ser det ut hemma hos oss för tillfället! Allt är inte riktigt som det ska, och vi behöver hitta en ny plats för vissa grejer och så, men det är på god väg att bli klart här. Och trots att det är compact living deluxe här, så trivs vi som handen i handsken! 

Efter nyår kommer jag igång igen med bloggandet, på riktigt! Tills dess får ni försöka klara er utan mina mega intressanta inlägg. Gott nytt år på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar