tisdag 3 januari 2012

Över gatan, och framåt

Fina, älskade du, som går i regnet. Vinden, kylan som biter i dig, smattrande droppar mot din hud. När du kommer hem igen ska jag överösa dig med kärlek. Min man. Älskade, älskade man.

Just nu är han på väg till 7-Eleven på hörnet, för att köpa en kopp kaffe och bakisbulle. Här ligger jag i min grotta av täcken, upp-pallad på 3 kuddar, och med katten i famnen. De senaste dagarna har varit ett totalt, hjärtligt välkomnat kaos. Fullt av explosioner och bara ren galenskap. Party i 5 av 6 möjliga. Trodde inte att jag klarade av det längre, men där ser man! Nu är det tyvärr dags för en smärre rehabilitering. Jag måste ta igen kontrollen över mig själv, som jag tappade någonstans mellan Söderkällaren och Lilla Hotellbaren.

Kvällen ska avrundas med några SATC avsnitt, och min älskade kaffekopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar