söndag 8 januari 2012

A walk in her shoes

God morgon, kära läsare, om ni haft tålamod med mig och stannat kvar här, trots extremt dålig uppdatering? Jag hoppas det, för jag tycker om att dela med mig av allt som händer, det är bara så att jag låtit latheten ta överhanden. Men det blir det ordning på, med start från och med IMORGON. Kan ni gissa varför? Jag ska ge er en ledtråd:


Imorgon klockan 09.00 drar utbildningen igång! Gissa vem som är lagom peppad? Nu får ni inga ledtrådar! Det ska bli så sjukt jävla roligt att få börja, att få kasta sig in i en helt ny värld! Nervositeten smyger sig på riktigt rejält nu. Vilka kommer jag att gå med? Blir det jobbigt att plugga igen? Vad ska jag ha på mig första dagen!? Jag lär nog springa omkring hela morgonen imorgon och vara helt uppe i varv. Som tur är så börjar min sambo på sitt nya jobb imorgon, och åker hemifrån vid sex-tiden på morgonen, så han slipper yrhönset. Lucky you, babe!


Idag ska vi bege oss till Odenplan och hemmakväll, för att lämna in lite filmer. Efter det ska jag ta mig an Stadsmissionen, i hopp om några billiga fynd! Håller tummarna för ett par skor! Senare blir det tvätt, tvätt, tvätt! Men nu står frukost högst på menyn! Bon apetit!

1 kommentar:

  1. Lycka till min bästa! Det kommer gå stålande dedär ska du se. Sedan vill jag höra alla detaljer minnsan, och även när vi ska ses härnäst. <3

    puss&hjertat.

    SvaraRadera